احلي لحظه في حياتي ..

Author: هــــوازن... /


هلا بيكم يا احلي شباب . الساعه الان بتوقيت اوكرانـــيــا 12.5 وانا يا دوب دخلت البيت . عشان طول اليوم كنت مع اصحابي طلعنا ناخذ صور مع بعض ونتمشي شويه والثلج بيساقط . كان يوم اكثر من رائع بس الجو كان بااادر جدا لكن قضينا احلي وقت ونحنا مع بعض . انا فرحان عشان انا عايش حياتي هنا مسؤل عن كل اشيائي بنفسي وكل الوقت بلاقي اصحابي جنبي وقت الدراسه والاكل والفسحه حتي النوم . طبعا انا الوحيد فيهم المثلي وهم كلهم طبيعين . بس انا مبسوط من نفسي وبالعكس احتمال اكثر واحد فيهم حاسس بالسعاده في حياتي ولله الحمد .
المهم جينا لموضوعنا
عندي سؤال عاوز اسأله لكل واحد فيكم
كيف كانت اول قبله بالنسبه لك من اول شخص مثلي مثلك ؟

طبعا انا كل ما اتذكر الموضوع هذا بضحك علي نفسي وبحس اني عن جد كنت صغير وكنت بريئ جدا جدا لدرجه المبالغه
طبعا كان عمري 15 سنه كنت في سنه الاولي ثانوي . وفي يوم من الايام دخل علينا مدرس لماده العلوم الهندسيه بس مدرس مووووووووووز والله يا شباب مدرس وسيم جدا جدا جدا لدرجه المبالغه كانت عيونه عسليه حلوه موت وشعرو ناعم لونه اسمر شويه طويل وعنده غمازه في وجنته وجسمه كان حلو كتير . انا من اول نظره ختيت عيني فيه وقلت هذا هو . ولمن كان يشرح الدرس انا كنت بتخيل معاه اشياء كلها واعيش مستمتع بمثليي وانا بتخيل تخيلات كلها جنسيه معاه . لدرجه المبالغه كنت مستحيل اتغيب عن حصة المادة هذه بالذات .
المهم قدر اتعرف عليه واكون من افضل الطلاب اللي هو معجب بيهم في المدرسة بس كيــــــف ؟؟
عرفت انه بحب الطلاب المتفوقين اتعمدت اتفوق واجيب في امتحانه اكبر مجموع في المدرسه عشان اقدر ادخل لقلبه وامسك خيط حتي لو كان من بعيد اقدر اوصل نفسي بيه
المهم صرت اجلس معاه كل يوم بعد الدوام لمده 30 دقيقه كنا دائما نتكلم عن الهندسه والحياه الجامعيه ورغبات الطلبه للدخول في الجامعات وكان بكلمنا عن حياته الخاصه بعض المرات وكنا نمزح وننكت وكان الجو دائما بكون اجواء فرح وكأننا مو طالعين من المدرسه مرت الايام بسرعه يوم يجي ويوم يروح الي ان قربت تجي اجازه نصف العام وكان حوالي شهر ونصف تقريبا كنت زعلان كتير عشان ما راح اقدر اشوفه فيها بس بطبيعه الحال انا كنت بتكلم معاه باللتفون كل يوم تقريبا ومره من المرات طلب مني ان نتلاقي طبعا علطووووووول وافقت ومستحيل انسي اول معاد معاه كان بعد صلاة المغرب مباشره وقتها قصت البس احسن لبس عندي حتي لو كلفني اشتري ملابس جديده واصلح شعري بطريقه جميله جدا واتعطر واروح له بشكل غير من شكلي في المدرسه وفعلا رحت وقابله انبسط اول ما شافني كثير وانا كمان كنت منبسط كثير منه. طبعا هدا الشخص هو اول تعارف وأول انسان ربطني في عالم المثليه . المهم هو عزمني علي مطعم رحنا وشربنا عصير برتقال فريــــش .
وطبعا كنت عامل فيها ولد محترم وخجول ومؤدب وهو المسكين ماهو عارف اني لي حوالي شهرين خاتيه في راسي وكل يوم في المدرسه بكون في غرفه نوم افكاري ههههههههههههههههه المهم .
رجعت البيت وانا مبسوط خاااااالص وابتسامتي واصله ضرسي . طبعا علطول دخلت غرفتي وجلست افكر فيه طول الليل .
المهم صرنا نطلع بعدها في كل اسبوع حوالي مرتين او ثلاثه لحد ما بقينا اصحاب انتيم وكان دائما يسألني عن اهتماماتي بييه ودائما كان بيسألني هو ايش بالنسبه لي ؟
كان عن جد هو احلي انسان قابلته في حياتي كنت دائما احط راسي علي كتفه او في فخذه اوقات كثيره كنت ابكي عليه ويحضني حسيت انه هو الانسان الوحيد اللي لو فارقته ممكن اخسر وممكن احس بعذاب . بدأت احس نفسي عن جد بحبه وبحبه حب مو عادي .
(علي فكره هو كان اكبر مني بـ10 سنين )كان عمره 25 سنه بالظبط . مره من المرات طلعنا بسيارته وكنا نلف ونلف في الشوارع وهو يتكلم ويتكلم ويحجيلي عن حياته الجامعيه واصحابه ومواضيع كثيره المهم بدأ الوقت يتأخر وانا كان لازم اروح البيت . وهو في طريقه لبيتنا وقف السياره في مكان مظلم وقال لي ؟
ســلــم عليي ؟؟؟
طبعا انا مافهمت حاجه من كلامه وجاء في بالي اني ما سلمت عليه لمن اتلاقينا . صرت افكر كثير اسلم عليه كيف يعني ؟ سلام خليجي ولا عربي ولا ايش يقصد بالظبط ؟؟؟
وهو كل مره يعيد لي ويقولي سلم عليي؟
وانا اقوله انا سلمت عليك اول ما لقيتك
يقول : لا سلم عليي
المهم كرهته حياته وانا لسه ماني فاهم هو ايش عاوز بالظبط
بعدها قالي سلم علي من فمك او شفايفك
انا علي طول فهمت انه عاوز بوووووووسه
بس انا وقتها ما حصل قبلت واحد من قبل وكان الموضوع هذا مقرف لي وبحس باشمئزاز كل ما اشوف فلم فيه قبلات او شبه ذلك

المهم حاولت اغمض عيني واعطيه بوسه واريح نفسي مع اني كنت مشمئز خالص من هذا الامر
حاول اتقدم وهو يتقدم بس فجأه لقيت نفسي تراجعت !!! و رفضت الفكره
المسكين اتحرج . وسكت . وقالي ايش فيك ؟
قلت : انا بصراحه بخجل .
بس في المولقع انا مو كنت خجلان انا كنت قرفان من عملها .
صار هو ساكت ومحرج . وقالي انا المفروض اخجل مو انت . حينها حسيت انه زعل عن مني عن جد . وحاولت الصلح الموقف بأي طريقه الي ان طلبت منه ان يقبلني و وافقت وقلتله اني نفسي في الحاجه هذه
بعدها عن جد قبلتــه بس استغربت من نفسي اول ما حطيت شفايفي مع شفايفه وقبله حسيت ان الدنيا لفت فيني ودوخه في راسي . حسيت اني بحبه مووووت طبعا الحكايه كلها ما اخذت 5 ثواني بس حسيت كل الاحاسيس هذي فيها
طلبت منه انو يعيدها مره ثانيه وفعلا اعدناها والله يا شباب حسيت باحساس مستحيل انساه انا الي اليوم ببوس بنات اوكرانيات في منتهي الجمال بس والله ما حصل حسيت معاهم زي القبله اللي اخذتها معاه
طلبت منه مره ثالثه وفعلناها كمان مره ثالثه
المهم بعدها ودعته ورجعت البيت علطول علي الحمام عشان ما قدرت اسيطر علي الموضوع هههههههههههههههههه
وبعدها علطول للغرفه جلست طول الليل افكر فيه وفي اللي عمله فيي حتي انه طير النوم من عيني وجلست صاحي وما نمت . حتي والله يا شباب مرت علي ايام كنت بحبه فيها وافكر فيه لدرجه اني ما انام واروح المدرسه صرت عامل زي الانسان المجنون . ههههه
جلست احبه حوالي سنتين ونصف كانت من اروع سنين عمري بس بعدها يا خساره اتفارقنا بعد ما هو قرر يتزوج .وانا مع نفسي قررت اني ابعد عنه واخليله يعيش حياته مع زوجته . وفعلا استطعت ان اتخلي عن اجمل قصه عشتها وساعني وضعي عشان ابتعثت للدراسه في اوكرانيا ومع الايام قدرت اتحكم علي مشاعر الحب بس هو في بالي لسه وبتمني اي ارجعله مره تانيه .
طبعا عندي حكايات ثانيه مع ناس كثااااااااااار قابلتهم كان لي معاهم مواقف مضحكه مووووووووووووت بس خلوها للمره القادمه ان شاء الله اوعدكم اني احكيها لكم .
يلا يا جماعه الساعه حوالي الواحده صباحه لازم اروح اتعشي وانوم عشان عندي بكره مواعيد ودراسه كثيييره الله يعيني ويعينكم . تصبحو علي الف خير وان شاء الله اول ما افضي راح احكيلكم حكايه ثانيه من لحظات حياتي اللي عشتها
يلا بـــــــــــــــــــــــــــاي


8 التعليقات:

غير معرف يقول...

وش تحس فيه من جد قلة ادب ما تستحي لو تدري عنه زوجته بتلعن والديه زانا بعد نفسي اقابلك والله لاخليك تكره نفسك

sayed-shalaby.blogspot.com يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
غير معرف يقول...

اللهم اغفرلي
اللهم اني اتوب اليك واستسمحك العفو عن ما قد كتبته
واسأل الله ان يغفر لكم ويتوب عليكم
تقبلو مروري انا هوازن في الماضي

غير معرف يقول...

الله يقرفكك من جدد مقرفف

غير معرف يقول...

با العكس مرره عجبتني كمل.كمل حابب اعرف.قصصك الباقيه تقبل مروري بندر

غير معرف يقول...

nice story and today ii have kissed my bf ... my first kiss it was wondreful .. and i am 16 ,

غير معرف يقول...

i think it was very nive story ... and i am LIKE U ... i kissed my bf today and it was wandreful.. i am besket ball player and he is a football player i love him so much <3

غير معرف يقول...

ههههههههههههههههههههههه والله ماقريت الا الردود وبطلت اقراها :(

إرسال تعليق

يتم التشغيل بواسطة Blogger.